PODOBA MI SIĘ TO AUTKO.
Mimo, że cały czas jestem miłosnikiem wersji I.
Kupiłem go bo był taki brzydki, że aż ładny.
Spodziewałem się jednak większych zmian w wyglądzie. Liczyłem na coś bardziej radykalnego, zaskakującego.
Jestem jednak zaniepokojony kilkoma szczegółami:
- pozioma klamka w drzwiach przesuwnych (wygodniejsza jest pionowa),
- wyższe szyby boczne i przednia czy OBNIŻONY DACH?
- jak w takiej sytuacji pomieści się schowek nad przednią szybą i schowki lotnicze?
- czy podniesienie świateł tylnych do linii dachu nie spowoduje rezygnacji z środkaowej lampki stopu?
- czy zaokrąglenie tylnej bocznej szyby nie będzie ograniczać widoczności przy manewrach cofania (latarnie, słupy itp)?
A teraz plusy:
- przód - bardzo ładny (szczególnie lampy i baloniasta maska)
- znikęły przetłoczenia na progach, które sprawiały wrażenie, że coś mu brakuje,
- długie tylne lampy,
- szersze drzwi przesuwne,
- (chyba) zsuwane szyby w drzwiach przesuwnych,
- inaczej wyprofilowane wnęki szyb bocznych.
Ogólnie jestem na TAK, chociaż jak wspominałem - spodziwałem się bardziej ekstrawaganckich zmian, czgos bardziej zaskakującego.
Czegoś co powaliłoby PSA na kolana

1,2;RN;60KM; żółty'98; tył-drzwi, CB-Alan-101, alu15", wersja sportowa (trampki w bagażniku).
MB 123 230CE 1984r.